vrijdag 7 juni 2013

LIVE...diy

 Houd het in de gaten! Komende week , de 16de, is het alweer Vaderdag! Dé geschikte dag om even je papa in het zonnetje te zetten. Of eigenlijk...in de spiegel, bij deze cadeautip dan;). Ik weet nooit wat ik die 'man' moet geven?! Ik ben waarschijnlijk niet enige met dit terugkomend probleem dus deel ik de komende week wat ideetjes voor een persoonlijk papacadeau. Deze spiegel heb ik voor mijn zusje gemaakt. Ik heb verschillende goede eigenschappen op een spiegel geschreven met een watervaste stift. Op de rand heb ik met een doekje beige lakverf aangebracht en het daarna weer bestormd met mijn watervaste stift! De spiegel  is nog steeds makkelijk schoon te maken met  glasreiniger. Om het af te maken ging er een leuk stuk stof door het gaatje in de spiegel. Helaas heb ik dat niet gefotografeerd, balen! (Jullie zullen dat dus zonder begeleiding moeten dan :P) De spiegel kan je halen bij de Xenos. Mijn zusje is dan niet een man en al helemaal niet een vader, maar elk persoon vindt het fijn zijn/haar goede eigenschappen dagelijks te zien! Dus doe je ding ;) Enjoy! Xx Devereaux  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten