maandag 17 juni 2013

LAUGH...
Gelukje nummer 42! Nooit gedacht dat ik zoveeeeel verschillende kleine gelukjes zou beleven! Klein geluk hoeft niet veel te kosten en is meestal een 'God Given Moment'. Het overkomt je en je hoeft er niets opzettelijk voor te doen, je leeft/ademt.  

De afgelopen paar maanden heb ik een ochtend traditie ontwikkeld. Ik drink graag groene thee met citroen in mijn pyjama. En zoals wij allemaal weten is een traditie niet een traditie als hij zomaar verbroken wordt. Dus deze ochtend kwam ik uit bed en mijn kleine traditie was op. 'Moet ik mij nu eerst aankleden en dan naar de winkel?', dacht ik. Maar dit zou uiteraard afbraak doen aan mijn traditie. Dus er moest een nieuw plan worden bedacht. In mijn koelkast kijkend zag ik munt en citroen, het duurde 5 seconden en toen kwam daar het denkbeeldige brandende lampje boven mijn hoofd! Zo stom, buitenshuis bestel ik vaker munt thee, maar als ik het zo in mijn huis heb liggen leg ik die verbinding niet met kokend water?! Nou goed, ik voelde mij heel even  Einstein die de zwaartekracht formule bedacht, maar dan met thee. Dit was echt een goed moment. De hele dag heb ik uiteraard op verse muntthee met citroen geleefd om het 'Einstein' moment steeds her te beleven. Deze ontdekking zal in mijn geheugen gegrift staan naast de ontdekking van de swiffer en 'die-tegels-kan-je-ook-poetsen-als-je-onder-de-douche-staat' moment. Ook wel eens onzinnige, maar toch een levensveranderende ontdekking gedaan?Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten