maandag 10 juni 2013

Laugh...

Gelukje nummer 40! Dit gelukje is glinsterend roze! Afgelopen weekend heb ik een aantal jurkjes beschilderd voor de verkoop. Natuurlijk moet je ten all tijden het nuttige met het aangename combineren. Ik ben dus naar buiten verhuist gewapend met penseel, verf en een kommetje water. Op mijn Perzisch tapijt heb ik van het zonnetje genoten. Aladdin-style...ik vloog nog net niet weg toen ik gelukje nummer 40 ontdekte! Glitters in mijn waterkopje! Glitters doen echt iets met mij. Vroeger was ik echt een meisje van de Barbies en alles wat met glitters, roze en luchtkastelen te maken had. Nog steeds heb ik een zwak voor sprookjesgerelateerde zaken, om het even heel volwassen te omschrijven, zucht. Een tijd geleden stond ik in een speelgoedzaak. Ik ging uiteraard even een kijkje nemen bij de Barbies. Na 5 minuten staren merkte ik een 4-jarig meisje aan mijn zij op. Ik kwam toen tot het besef dat ik precies dezelfde houding had als mijn kleine buurvrouw. Erg jammer haar hoofd was ook naar achter geklapt, mond open en de voeten iets naar binnen gedraaid. 'Ze moeten ook niet de glitter Barbies op de bovenste plank zetten.'; dacht ik, terwijl ik graag even door de grond wilde zakken. Ik hoop dat niemand dit tafereel heeft gezien. Maar één ding is zeker! Ik had toen, net zoals nu, een geluksmoment door glitters! Ik moet alleen nog even werken aan mijn zelfbewustzijn en dan komt het helemaal goed! ;) Xx Devereaux  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten