donderdag 6 juni 2013

LAUGH...
Geluk-zit-in-een-klein-hoekje nummer 38! Blote voeten pret...Nu dat 'Mister Sushine" weer aanwezig is en de temperatuur gestegen willen mijn voeten (Mevrouw Links en Meneer Rechts) de wereld weer verkennen. Ze zijn al te lang weggestopt in een donker holletje met een sok over hun hoofd. Dit doet mij denken aan de Heineken ontvoering, en dat vonden wij toch ook zielig?! Maar goed. Nu het weer behaaglijk is worden mijn voeten weer vrij gelaten en wiebelen mijn tenen van plezier! Mevrouw Links en Meneer Rechts zijn weer blij om elkaar te zien en doen zo nu en dan een spelletje. 'Wie het eerste bij het gras is!', roept Mevrouw links. Meneer Rechts doet zijn best om haar bij te houden. Helaas...Mevrouw Links heeft gewonnen, kroelend met haar tenen gaat ze door het gras! Heerlijk...Later op de dag heeft Meneer Rechts meer geluk, hij stond als eerste op de koude tegelvloer. Mijn twee voeten zijn weer tevreden  en ik geniet van hun gezelschap! Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten