donderdag 18 april 2013

LIVE...home diy
With proud presented to you: De kast! Ik had al een tijdje ruimte te kort in mijn kast. Maar weg doen van kleding..HOO MAAR. Dus moest ik hier wat op verzinnen. Nog een kast in de slaapkamer wilde ik niet, dus moest ik wat doen met de kasten die er al stonden. Ik heb twee zwart/witte kasten in de slaapkamer staan en het leek me leuk om er een stoer en natuurlijk element bij te doen. Ook wilde ik de mogelijkheid hebben om mijn kleding te zien, en dan niet in vorm van de verfrommelde versie op mijn stoel.(Herkenbaar?!) 
Wat heb je nodig? :

  • Een boomstronk van ongeveer 7 cm dik.
  • Haakjes of ijzerdraad met schroeven en ringetjes / kopplaatjes.
  • Boor
  • Tang
  1. Zaag een hoekje uit de stronk. (Ongeveer 1/3)
  2. Boor gaatjes met 5 cm afstand.
  3. Zet de haakjes of ijzerdraad vast.
  4. Zie onder de foto beschrijving voor de ijzerdraad versie. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ik een dunne ophangring wilde hebben. De kledinghangers lijken nu te zweven. 
Het is nu een 2 weken geleden en....de boomstronk hangt nog steeds en mijn kleding trouwens ook :D. Devereaux De Bouwer! Kunnen wij het maken?! NOU EN OF! xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten