maandag 29 april 2013


LAUGH...
Gelukje 17! Ik liep laatst in mijn eentje door een bouwmarkt. En dat was zo fijn. Fijn? Is dat niet een raar woord in deze situatie? Nee eigenlijk niet. De mensen die daar komen kijken allemaal rustig naar hun potentiële aankopen en wegen rustig af of dit een goede aanschaf is. Dit is voor de klussers het moment van rust midden in een drukke verbouwing. Een oase als het ware in het midden van een woestijn, of een adempauze tijdens het joggen. Je stapt de bouwmarkt binnen en de tijdsdruk valt van je schouders af. Niet altijd even handig, maar wat wil je eigenlijk echt? Behalen van doelen of gewoon gelukkig zijn? Dus greep ik het gevoel en heb ik mij even een uurtje vermaakt. 80 procent van de materialen weet ik niet te plaatsen, laat staan dat ik weet waar het voor gebruikt moet worden. Maar dat is een voordeel! Dus dan loop ik daar rond met platte messing ringetjes en mooi touw in mijn mandje. In mijn gedachte de ketting al dragende en afvragend of de mannen om mij heen de schoonheid van de messing ringetjes ook zo waarderen. Wat een geluk dat er bouwmarkten zijn!xx Devereaux 

1 opmerking:

  1. Jaaaaaaa! Herkenning!
    Al die ideeën die spontaan ontstaan in de bouwmarkt! Deurknoppen, haken, hoekprofielen, spuitbussen verf, kettingen, oogjes, sierlijsten, behangranden, wieltjes..... Het houdt niet op!

    BeantwoordenVerwijderen