woensdag 28 januari 2015

LIVE...diy

Druk, druk, druk, dat is hoe ik mijn leven zou omschrijven nu. Maar omdat ik begin 2015 mij heb voorgenomen om meer balans te zoeken in life, tussen ontspanning en werk, zoek ik steeds naar een 'Go with the flow' methode. Dat is wel moeilijk hoor! Aangezien mijn hobby ook mijn werk is. Maar ik denk dat ik al een kleine oplossing heb gevonden. Zonder de tijd bij te houden creatief zijn, dit is voor mij ontspanning, met alles en niets bezig zijn en een zooitje maken! Heerlijk. Vandaag was ik bezig met schilderen, kleien, en het kleuren van stoffen. Ik wilde al heel lang een decoratie boven mijn bed hangen, maar wat? Niets leek mij leuk, tot vandaag. Ik heb minimalistische  bloemen hangers gemaakt voor 3 van mijn meest waardevolle kettingen. Waardevol in prijs zijn ze niet echt, meer wel door de herinneringen die ze met zich dragen.

Wat heb je nodig?

  • Das klei, verkrijgbaar bij Intertoys
  • Lijm, ik heb montage lijm van Bison gebruikt.


De klei droogt zonder oven en is heel handzaam. Je kunt lekker creatief rollen, duwen en trekken om de juiste bloemige vorm te krijgen. Soms een beetje water toevoegen zorgt voor een mooie gladde oppervlakte. Zorg voor een dikke stengel op het einde, dit zal later tegen de muur aangeplakt worden. Dat was het! Makkelijk, snel en ontspannend :)




 Ketting 1 [BE] is van de nieuwe collectie. Ketting 2 is een erfstuk van oma uit IndonesiĆ«. En ketting 3 heb ik na heeeel lang wachten gekregen van manlief in Parijs. Mooie herinneringen van vroeger en heel dicht bij. Mij leek het mooi om deze pronkstukken aan de muur te hangen, zodat ik elke dag wakker wordt met een stukje Parijs, IndonesiĆ« en de bezinning om vandaag weer gewoon te zijn [BE].  

Ben je nog op zoek naar een betekenisvol Valentijn cadeau voor je geliefde of een speciale vriendschap? Lees dan de tekst hierboven. De ketting is van zilver, samen met de [BE] hanger. De hanger is met de hand gemaakt, net zoals het kwastje. Voor mij heeft deze ketting veel betekenis, want 'zijn' in elke levenssituatie is een hele waardevolle uitdaging. Stuur een persoonlijk bericht info@devereaux-noma.nl en bestel deze ketting voor € 49,95, het wordt geleverd met een luxe cadeauverpakking en het 'Be' kaartje. :) Xx Devereaux 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten