woensdag 4 februari 2015

LIVE...diy

Winter is leuk, maar zomer blijft toch mijn beste vriend. Meestal rond februari krijg ik de kriebels en begin ik al uit te zien naar de zomer. Gelukkig hebben wij nog leuke feestdagen gepland in ons kikkerlandje. Valentijnsdag is al over 10 dagen! Heren en dames, opgelet! Ook al is het een commercieel feest, dit laten wij ons toch niet ontnemen? Ik zeg: 'Ode aan de liefde, ode aan de zomer!'. Valentijnsdag hoeft geen dure grap te zijn. Want is je liefde betuigen juist NIET een geldkwestie? Meestal wanneer we onze liefde tonen, doen we iets voor de ander wat in ons eigen denkbeeld valt. Een voorbeeld. Ik hou van eten. Wanneer ik mijn lieve kerel wil verwennen ga ik lekker koken of neem ik een lekkere chocoladereep mee. Maar als ik echt eerlijk ben, weet ik, dat hij zich juist heel geliefd voelt als ik hem een cadeau geef. Liefst een product verpakt in een doos, want uitpakken is echt zijn 'ding'. Eten én aandacht is mijn 'liefdestaal'. Dit jaar wil ik niet mijn 'liefdestaal' met zijn 'liefdestaal' verwarren. En ga ik mijn best doen om een persoonlijk cadeau ingepakt en wel te overhandigen. Weet jij de liefdestaal van je partner? Wat heeft hij/zij nu nodig om zich speciaal te voelen? Weet je dat niet, gewoon vragen dat werkt het beste! 

Mocht je een vrouw hebben die ook de zomer heel graag weer in wilt gaan? Dan kan deze diy cadeau helpen om haar een zomers moment te geven, met een knipoog naar tijd nemen voor elkaar.:) Want dat is wat de meeste vrouwen het leukst vinden, Tijd nemen voor elkaar. Xx Devereaux







Geen opmerkingen:

Een reactie posten