maandag 2 juni 2014

LOVE...stad





Rara...waar was ik?!  In de mei vakantie hebben wij een kleine trip gemaakt.  Ik was al eerder in deze omgeving geweest en mijn kerel zelfs meerdere malen. Dus hadden wij besloten om alle standaard musea en trekpleisters over te slaan en de steegjes in te lopen. Met manlief als gids....Het was echt geweldig! Ik denk dat ik mijn lievelingsstad / steden gevonden heb :). Het was een kleine 2 uur vliegen voor 2 prachtige steden...en TADAA daar stond ik dan in een andere cultuur / klimaat en avontuur! Lees verder voor meer aanwijzingen en kijk goed naar de foto's! In de buurt van de luchthaven was er ook nog heel wat te beleven, stad 2.  Rara waar was ik?! :)


# Tip 1 : We waren nog in Europa, maar warm dat het was! De steegjes gaven een beetje verkoeling en brachten ons bij hele leuke winkeltjes en barretjes.   De grote bekende winkelstraat waar alle toeristen waren hebben wij dan ook zoveel mogelijk ontweken. 



 Mijn hartje ging sneller kloppen toen wij ineens bij een hippie / vintage  markt waren uitgekomen. Totaal gefocust op de kleding op de achtergrond maakte ik een foto...en ineens bewoog het koperen beeld...die stomme foto koste mij een euro! Door de taalbarrière kon ik deze meneer niet duidelijk maken dat hij in de weg stond. ;)








 Lovely hotel view! BUSJE KOMT ZO...




 # Tip 2 : Er is een strand! Je kunt zo met je vermoeide 'shop' voeten door het zeewater lopen.







# Tip 3 : De foto's verraden onze goede drink en eet momentjes. Maar 1 café is mij bijgebleven, niet vanwege het eten of het drinken. Nee, hier had een hele geschiedenis van kunst afgespeeld. Het café 4 Cats, weet jij welke legendes hier een drankje wekelijks dronken? 






Nog NOOIT heb ik zoveel voor een muffin betaald en nog  NOOIT heb ik zoveel genoten van een muffin..Tja wat een reisje allemaal met je doet. Ik voel me een echte food victim :P



























































Ik hoop dat je een idee hebt gekregen waar ik geweest ben?! En waar ik zeker nog een keer terug naar wil?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten