donderdag 19 juni 2014

LIVE...diy
De vogeltjes floten, de lucht was blauw en ons balkon...was niet eens geschikt voor een holbewoner. 'Erg jammer'; dacht ik steeds als het zonnetje haar best deed. Moeten we weer binnen eten, zucht! 'Doe er dan wat aan!'; zei het stemmetje in mijn hoofd. OKE DAN! Na 1 middag hard werken konden wij eindelijk buiten eten :).


Gezellig is anders, beetje depri word ik van de bovenstaande foto's. Geen tafel om je hapje en drankje op te zetten, dat is pas echt triest! Als er geen mogelijkheid voor eten of drinken is dan zal je mij daar zeker niet treffen. Ook al doet mijn beste vriend 'Mr. Zon' nog zo zijn best. En voor manlief ontbrak een schaduwplek, om het nog ingewikkelder te maken. Dus dan maar aan de slag! Ik wilde niet te veel tijd en vooral niet te veel geld besteden...dus voor minder dan 50 euro en 1 middag was het klusje geklaard. Wat had ik nodig?

  • Gele, zwarte en witte verf. Een spuitbus vind ik snel en gemakkelijk
  • Schilderstape
  • 2 buiten tapijten van de Xenos
  • 2 blauwe kussentje  van de Xenos
  • Een schaduw doek van de Action
  • Een paar bloempjes / boompjes
  • oude grote bloempot als tafelpoot
  • witte vierkante plaat

















Ik word echt vrolijk van dit tafeltje. Hij is niet perfect en hier en daar zie je een kras of vlek (iets te enthousiast met de spuitbus en iets minder enthousiast met het plakken van de schilderstape) , maar voor 1 middag werk en budgetaankleding hoor je mij niet klagen! Jij ook al je tuin of balkon een facelift gegeven? Xx Devereaux



Geen opmerkingen:

Een reactie posten