donderdag 18 juli 2013

LAUGH...
Geluk-zit-in-een-klein-hoekje nummer 45! Zon, zee strand...dit is vanzelfsprekend gelukje. Natuurlijk word ik ook blij van het zonnetje die mijn huid verwarmt en het geluid van de zee, maar...voor mij zit het in de iet-wat kleinere dingen. De schelpen, steentjes, houtjes en vele schatten die zich in het zand verstoppen! Wauw, daar gaat mijn hartje toch echt sneller van kloppen! Ik ben dan ook 1 van de weinige mensen op het strand die constant met het hoofd gebogen staat, totdat ik nekpijn heb. Broekzakken, jaszakken niets is veilig voor mijn verzamelwoede...als mijn zakken gevuld zijn ga ik verder. Ik besluip mijn kerel en gooi steeds een schelpje in zijn broekzak. Deze is ook weer snel vol, volgende slachtoffer. Vrienden en/of familie...Je begrijpt dat ik dit maar een paar keer kan doen, voordat mensen het niet meer zo leuk vinden om met mij op een stranduitje te gaan. Dus heb ik mij dit keer maar ingehouden en heb ik de schelpen mee genomen via de 2D versie op foto. Het kan er mee door, ik voelde wel wat geluk opborrelen bij het terugkijken van de foto's. Maar de opgeborgen zakken met schelpen van vorig jaar, daar zit het echte geluk in :) Xx Devereaux 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten