woensdag 10 juli 2013

LAUGH...



Geluk-zit-in-een-klein-hoekje nummer 44! Een stad ontdekken en meer..! Ik ga graag naar nieuwe plaatsen met nieuwe mensen en nieuwe ervaringen. Ik ben erg nieuwsgierig aangelegd en vind het dan ook fantastisch om nieuwe dingen te zien en te proeven. Een dagje Utrecht (aanrader!) heb ik gecombineerd met een slow juice en carrot cake ontdekking. De carrot cake was met wortel en nootjes, noten en ik zijn geen vrienden dus hier zal ik niet verder op in gaan ;). De slow juice werd gemaakt met appel, wortel, gember en citroen. Thuis gekomen had ik nog steeds geen idee wat ik nou precies had gedronken behalve dat het lekker was. Ik ben weer even op bezoek geweest bij google en deze vertelde mij dat slow juice een nieuwe methode is voor het persen van fruit en groenten. De smoothie tijd is geweest en de super gezonde slow juice is helemaal in! Het is gezonder dan blenden, want met deze methode komen er meer vitamientjes in je glas. Ook heb je geen last meer van stukjes, want de pulp wordt eruit gezeefd. Nou, nou ik lijk wel een verkoper! Achja, ik ben gewoon onder indruk van mijn gezonde slag van leven. Voor de rest was het cafeetje ook erg leuk. We zaten onderuitgezakt op onze vintage/retro stoelen tussen de fietsen te genieten van de ambiance. Later zagen we dat je ook retro bikes kon kopen terwijl je aan je sapje lurkte. Wil je weten waar deze bar/café  te vinden is in Utrecht? Dan moet ik eerlijk bekennen dat ik geen idee heb! Maar als je een retro fiets ziet met een vintage stoel ernaast moet je naar binnen lopen en zeker een slow juice bestellen! ;) Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten