woensdag 4 maart 2015

LOVE...color

 Deze week heb ik mijn oog laten zoeken naar vintage kleuren. Okergeel, vaal groen, blauw en door de zon uitgebleekt rood. Vroeger werden deze kleuren niet gewaardeerd, maar vandaag krijgen ze de ereplaats! Afgelopen week ben ik als verrassing naar Amsterdam gegaan. Mijn zus had een dagje georganiseerd en we hebben de Ijhallen bezocht. Heel veel vintage en overal vintage kleuren. Helaas had ik het te druk met rondstruinen en zijn er maar een paar foto's gemaakt. Foto 3 heb ik overgehouden na een geweldig leuk en inspirerend gesprek met een collega fotograaf. Mooie foto en een goede quote om over na te denken ;). En tot slot een kleine sneak preview van een fotoshoot die ik vorig weekend heb gedaan. Door de stand van de zon hadden een aantal foto's ineens een verwassen uitstraling, zo mooi! Tenminste dat vind ik :).  Ik heb mij weer ontzettend vermaakt en ben eenstukje bewuster door deze week gegaan. Op naar color challenge 3!  Xx Devereaux 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten