woensdag 18 maart 2015

Live...diy


Goedemiddag! Vandaag een zomers receptje voor de mocktail (non- alcohol) liefhebber. Zelf heb ik dit super lekkere drankje al 2 weken gedronken, en dit zal niet snel eindigen. Het voelt steeds als een klein cadeautje die ik mijzelf geef. Met die gedachte heb ik dit drankje meteen in een cadeaupakket verpakt voor een zwangere vriendin. Het bovenstaande kaartje erbij en klaar! Dus mocht je nog iemand ( OF JEZELF!) willen verrassen kan je het kaartje uitprinten, naar de supermarkt (Albert Heijn) gaan en het volgende inkopen: Citroenen, limonade en de biologische Cordial Eldenflower. Een cordial is te vergelijken met een aanleng siroop. Deze heeft wel een bijzondere smaak en is ook nog eens zonder E nummers. Daar word ik nog blijer van :). Ik heb het recept van de reis naar AustraliĆ«, het kan wat afwijken. Samen met onze lieve kennis en gids zaten in een ontzettend engels uitziend interieur in Brisbane te slurpen aan een drankje als deze, terwijl wij onze sandwiches verslonden. Happy Memorie! Daar heb ik voor het eerst kennis gemaakt met het 'Lemon Bitters' drankje. Nu in mijn woonkamertje kan ik weer even terug naar dat moment met echte zomerkriebels. Maar alleen genieten..dat is ook zo alleen, daarom daag ik jullie uit om met mij mee te slurpen als een symfonisch slurpkoor! Op naar de zomer en mogen wij van elkaar genieten met cadeaus en heerlijke drankjes. AMEN! Xx Devereaux 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten