woensdag 15 oktober 2014

LIVE...inspiratie

Wanneer ik het druk heb en geen tijd heb om creatief te zijn, ga ik ervan dromen. Want wanneer mijn leven weer wat rustiger wordt, ga ik zeker....Tja, cirkel of my life, denk ik dan maar... Wat al heel lang in mijn hoofd ronddwaalt is het zelf bestempelen van een hoeslaken. Ik heb op mijn favoriete blog een keer inspiratie opgedaan en sindsdien laat het mij niet meer los. Ik weet dat ze deze DIY bij kinderhoeslakens hebben uitgevoerd, maar een volwassene kan hier toch ook vrolijk van wakker worden? Ik ben een fervente slaper, dus plezier van deze creatieve hoeslaken uitlating zal ik zeker hebben. Nu nog tijd...Maar om heel eerlijk te zijn, stel ik zou één keer wel opstaan wanneer mijn wekker afgaat, dan heb ik wel tijd voor deze super leuke DIY.  Één keer niet een uur later wakker worden in mijn eigen speekselplas, in een half droom / werkelijkheid toestand bang dat ik mij verslapen heb. Die keer, wanneer ik al mijn doorzettingsvermogen inzet om met het goede been uit bed te stappen, zal ik zeker aan de slag gaan met deze DIY inspiratie. En misschien is het handig om voor mij het hoeslaken te bestempelen met: 'WAKE UP!!'. ;) Wie weet hoeveel tijd ik nog overhoud voor leuke creatieve uitspattingen! Xx Devereaux




4 opmerkingen: