donderdag 27 februari 2014


LIVE...diy

Hier een kleine Do-It-Yourself bevlieging. Saaie snijplanken, hebben wij die niet allemaal in ons kastje liggen? En wat doe je met een snijplank die naar uien stinkt? Ik was helemaal klaar met mijn snuffel ritueel elke keer als ik een plankje pakte. Of boterhammen die naar uien smaken…ook niet echt tof. Tijd voor wat duidelijkheid. Ik denk dat het nu zelfs voor een slechtziende leesbaar is welke plank voor de uien bestemd is ;). Hier en daar wat patronen met de de soldeerbout tekenen en het koken is alweer een stukje vrolijker. 

Wat heb je nodig?:


  • Houten plankjes. Te koop bij de Action. Ik heb nu mijn oude plankjes een face-lift gegeven :). 
  • Soldeerbout. Te koop bij de Lidl. 




Ik had al gezegd dat dit een Do-It-Yourself bevlieging was…zoals bij elke bevlieging is snelheid een bijbehorende factor. Het bleek later dat ik het soldeerbout doosje niet eens volledig had uitgepakt…oeps! Verschillende soldeerpennen lagen daar ongeroerd in. Ik had daar echt leuke patronen mee kunnen maken! Gelukkig zijn er nog een paar vergeten naakte plankjes in de kast…Xx Devereaux ps: Tijgertje was ook op bezoek, heb je hem ontdekt tussen de foto's?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten