woensdag 4 december 2013


LAUGH...






Geluk-zit-in-een-klein-hoekje nummer 57! Goedheid. Goedheid kan heel inspirerend zijn...daarnaast ook lekker en mooi. Daar kwam ik dus laatst achter! Ik ging op bezoek bij een vriendin die mij een overheerlijke smoothie serveerde. Na een paar keer ontzettend hard MMMMM te roepen; vertelde ze dat het helemaal biologisch was. En toen....haalde ze 'de' chocolade uit de kast. (Vindt je het niet uitzien als 'de' reep uit Sjakie's Chocolade Fabriek?!) Mijn lievelingssmaak was chilipeper. Had ik niet verwacht, jij?! Daarna ging alles heel snel en lagen alle chocolaatjes naakt, tussen hun gouden verpakkingen, op tafel. Wat er hierna gebeurde mag je raden. 

Onder het genot van een hapje en een drankje, viel mijn oog op de houten letters op de muur. Stoer en een geschreven statement. En....natuurlijk, ook weer één en al goedheid/fairtrade. Het merkje heet otentic design. Ik werd blij toen ik op de link klinkte, dus doe maar! ;)

Verder wil ik jullie nog blijer maken. Dus een tweede link van De groene knoop! Ook weer een inspirerend verhaal met één en al goedheid/fairtrade. Na een leuk gesprek met Astrid (zie de onderstaande foto!) kwam ik erachter dat fairtrade, naast lekker eten, ook fashionable is. Ze heeft een fantastische winkel in Eys. Met mooie accessoires, tassen, schoenen en kleding. Als je voor de feestdagen een verantwoord, speciaal en ook nog betaalbaar cadeau zoekt is dit een geschikte plek om rond te neuzen. Ohja...en mijn producten zullen daar ook op je wachten. :) Xx Devereaux 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten