donderdag 1 augustus 2013

LOVE...kleding

Is het een jurkje, is het een truitje, is het lief of is het stoer? Van zo'n soort kledingstuk houdt ik nou! Een dagje vintage shoppen in Utrecht heeft mij dit kledingstuk opgeleverd. Zoals jullie al weten heb ik lak aan kledingmaten en is dit weer een prachtig voorbeeld hoe het je leven kan verrijken, horen jullie ook de engelenkoor op de achtergrond terwijl jullie dit lezen? haha. Het is een maatje 40 en waarschijnlijk bedoelt al truitje, maar als jurkje is tie beter! Zoals op de foto's te zien is ben ik zo blij als een kind met mijn multi inzetbare kledingstuk. De lintjes aan de zijkant knoop ik voor of achter, los of vast. Steeds een ander broekje of rokje eronder en tadaa, je bent klaar voor een festival of het strand. In de winter gaat er een lange broek onder, dus ook nog eens door te dragen! In mijn enthousiasme ben ik nog verder gaan zoeken naar nog met meer kledingstukken die multi taskers zijn. Zonder succes moet ik toegeven. Dan maar zelf aan de slag! Binnenkort een wintercollectie van vesten, ik bedoel jurkjes...uhm  of zijn het blouse? Haha, echte multi tasters, die je binnenste buiten kunt dragen en met lintjes steeds een andere vorm geeft en...one size! Binnenkort te krijgen op de webshop en in de winkels. Ik ga ze dragen, kijken of er nog mensen met mij mee gaan doen deze winter :) Xx Devereaux

1 opmerking: