donderdag 15 augustus 2013

LAUGH...
Geluk-zit-in-een-klein-hoekje nummer 47! Het fotograferen en drogen van bloemetjes! Na een plundertocht door de tuin van mijn ouders en schoonouders ging ik tevreden naar huis. Thuis aangekomen heb ik de bloemetjes nog even uitgelegd en bewonderd. Maar uiteindelijk was mijn conclusie dat schoonheid snel vergaat en voor geplukte bloemen is dit niet uitgesloten. Ik heb de bloemen verlost van hun langzame dood, HELD! Ik heb een boek gepakt en ze tussen de bladzijdes platgewalst. Dit klinkt niet helemaal bloemvriendelijk, I know, maar ik beloof je dat ze weinig pijn hebben geleden. De bloemen maken het goed, iets platter, maar zeker niet minder kleurrijk! 
Bij het nalezen van de bovenstaande tekst moest ik ineens denken aan 1 van mijn favoriete films: PERFUME! Een film dat gaat over een man die geur en schoonheid probeert te bewaren tegen alle normen en waarden in. Een ietwat lugubere film, maar zo mooi gemonteerd en gefilmd! Ken je deze film nog niet? Klik dan hier voor de trailer...Ik vond het een super movie. Erg benieuwd wat jij vindt?! Xx Devereaux

1 opmerking:

  1. Hmm... ik ben gek op luchtjes en mooie kleuren. Maar die film sla ik toch over ;-)

    BeantwoordenVerwijderen