woensdag 20 maart 2013

LAUGH...
Klein gelukje nummer 6! Een inspirerend woord ontdekken.
‘Wat een baaldag!’; riep ik en gooide mijn schoenen uit. Ik was thuis aangekomen...2 uur later dan verwacht. Ik had deze dag 3 bussen niet gehaald, maar wel zien rijden. Heb je weleens mensen bekeken die op de valreep de bus niet halen? Ze zwaaien, schreeuwen en lijken een motorieke stoornis te hebben, terwijl ze de aandacht van de buschauffeur proberen te trekken. Ja en dat had ik dus 3 keer gedaan.

Maar goed. Ik ging dus uiteindelijk heerlijk tv kijken, uitgestrekt op de bank. Het woord levenskunstenaar kwam voorbij..een woord dat mij op dat moment bevrijde van mijn baaldag en mij weer mogelijkheden liet zien voor een heerlijk bestaan. Ik had van deze dag de beste dag van mijn leven kunnen maken! Als ik de sarcase in had gezien van 3 bussen missen en bedacht had hoe mijn maffe gezichten en bewegingen uit hadden gezien voor de omstanders. Ik had zelfs dan met de omstanders mee kunnen lachen!

‘Levenskunstenaar’: Pakken wat het leven geeft en daar een interessante draai aan geven en dan vooral niet mokken en klagen,maar creëren! Dat hoop ik de volgende keer te doen wanneer ik bussen mis en niks van mijn doelen behaal van die dag. Een kloddertje hier en een kloddertje daar! En voilá een levenskunstenaar in de dop..life’s short so make the most of It! Artist of life :) peace!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten