zaterdag 2 maart 2013

LAUGH...
Klein gelukje nummer 4. Een tekst lezen waarin je jezelf herkend. Soms heb je dit ook in gesprekken met vrienden, wanneer je elkaar de meest duistere of gekke dingen over jezelf verteld. Een punt waarvan je dacht ' Als iemand mij nu zou zien, dan...!'. Het is dan een soort lachwekkende verademing als je erachter komt dat je niet de enige freak bent op deze aarde, die stiekem in haar/zijn territorium asexy en dierlijk rond rent....of ligt. Terwijl we allemaal ons best doen om charmant en vooral ook normaal over te komen verandert er iets als wij onze eigen ruimte betreden. Wij krabben dan plekken die het daglicht niet kunnen verdragen en maken geluiden waar menig wild dier hun best voor moet doen. Voor mij staat stiekeme luiheid wel echt op plaats nummer 1. Totale disbalans in actief en het stiekeme semi-actief. Ik herken mij dan ook helemaal in de bovenstaande tekst. De vloer schoon maken door alles onder een meubel te schuiven. Of heerlijk eten koken uit een pakje, die ik dan wel heel trots aan mijn kerel presenteer vanuit een pan. En weet je? Ik ben dan best trots en even heel gelukkig om mijn achterbakse en inventieve manier van leven! Totdat de meubels schuin staan van de eronder geschoven troep. En mijn kerel de verpakking van het eten ontdekt..xx Devereaux

2 opmerkingen: