woensdag 16 maart 2016

LOVE...fotoshoot

De foto zegt het al. Deze mensen zijn echte lieverds! En daarnaast zijn het ook mooie mensen om op de foto te zetten! Ik betrap mij erop dat ik steeds hetzelfde zeg over de mensen waarvoor ik foto's maak: Mijn klanten zijn altijd leuk, lief, aardig, mooi en charmant...Alsof ik een soort van toelating heb om alleen leuke mensen te fotograferen. Dat is natuurlijk niet zo, maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die niet voldeed aan de bovenstaande omschrijvingen. Ik denk dat ik gewoon een geluksvogel ben. ;) Shirley, Rick en hun kleine man heb ik net voor kerst gefotografeerd. We zijn naar een bloemenkwekerij gegaan en hebben daar genoten van het zonnetje. Maar wat je niet ziet....Wat was het koud! Het zonnetje gaf een mooie gloed in de foto's en de kou deed de natuur  een handje helpen om stoer en fotogeniek over te komen. In combinatie met het doorzettende karakter van Shirley en Rick maakte dat deze fotoshoot heel bijzonder was. De foto's zijn als kerstcadeautje gegeven. Een paar weken later had ik Shirley weer aan de lijn voor een volgende fotoshoot. Over  een tijdje gaan we weer aan de slag om samen mooie herinneringen vast te leggen. En alweer trek ik dezelfde conclusie....Wat een geluksvogel ben ik hè?! Xx Devereaux



Geen opmerkingen:

Een reactie posten