dinsdag 1 december 2015

LIVE...interieur tips wandbekleding als eyecatcher
Ik heb weer een artikel geschreven voor interieurtjes.eu...en hij gaat over wandbekleding! APPLAUS! :) Ik zie steeds vaker de vraag naar een interieur eyecatcher terugkomen in mijn werk.  Toch zie je een mooie wandbekleding niet meer vaak in onze huizen. Dat is jammer, want wandbekleding is een echte sfeerbrenger. Deze televisie meubel heb ik samen met mijn collega Eva uitgedacht. De klant wilde een stoer meubel hebben met een natuurlijke invalshoek. We hebben gekozen om een betonlook kast te ontwerpen gecombineerd met een houtblokken achterwand. Met zo'n achterwand heb je meteen een oplossing voor het wegwerken van je kabels. (nu heb ik een dans emoji nodig). Niet alleen houten wandbekleding of steenstrips zijn een optie als eyecatcher in je woning. Voor meer ideeën en tips kan je mijn artikel lezen. De plaatsing en het materiaal geven eindeloze mogelijkheden. Wandbekleding kan dus ook in je keuken of hal heel mooi gebruikt worden. Hebben jullie zoiets al? Dan hoor ik graag jullie tips en ideeën die jullie misschien al/nog niet thuis toegepast hebben?! Xx Devereaux

2 opmerkingen:

  1. Hoi! ik ben echt weg van het televisie meubel. Wel te zeggen het eerste tv meubel in 2 jaar dat ik mooi vind. ( de tv staat nu dus al 2 jaar op een zaag tafel ). Zou je mij hiervan een offerte kunnen doen toekomen? Bij voorkeur lente maat 255. Graag ontvang ik antwoord op deze vraag incl contact gegevens van jullie, dan kan ik via die weg mijn gegevens doorgeven. Mvg Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ook wij zijn geïnteresseerd in het tv meubel. Is deze verkrijgbaar? En wat zijn hiervan de prijzen?

    Groet, Carola

    BeantwoordenVerwijderen