dinsdag 17 november 2015

LOVE...jou input is belangrijk




Wil je een gratis kerst cadeautje thuis gestuurd krijgen? Ja?! Nou, mooi, dan zal ik je vertellen hoe het werkt :). 


Zoals jullie weten ben ik bezig  om We Definitely qua vormgeving en inhoudt helemaal WAUWIE te maken. Ik heb alleen hulp nodig en wil graag jullie mening over verschillende dingen. Daarom heb ik 2 enquêtes gemaakt. Ik wil graag weten hoe jou leven eruit ziet om blogposts te schrijven die voor jou interessant zijn. Beiden enquêtes zijn kort en zul je binnen 5 minuten kunnen maken. Als je BEIDEN hebt ingevuld zal ik je een kerst cadeautje toesturen als bedankje. Het is echt een leuk cadeautje en je zal zeker een glimlach krijgen als je het uitpakt! Super dat je mee wilt helpen! Xx Devereaux


Geen opmerkingen:

Een reactie posten