donderdag 4 december 2014

LAUGH...undercover

Een paar weken geleden: 'Slaap, oh slaap waar ben je nu, wanneer wij even een momentje alleen kunnen zijn'.

Hier lig ik dan diagonaal in bed, in de vorm van een letter 'X'. Ik ben mijn uiterste best aan het doen om elk hoekje van het bed zo goed mogelijk te benutten. Hij: Ligt een paar 100 kilometer verder ergens in een hotelkamer.

Heerlijk alleen slapen! Dat dacht ik; toen ik hoorde dat hij een weekje weg ging. Maar nu lig ik hier, de klok staat over 7 minuten op half 2, en ik ben nog steeds wakker. De laatste 3 uren heb ik mij in de meest ongemakkelijke houdingen gewerkt om mijzelf het genot van alleen slapen te bewijzen. Ik heb immers twee keer zoveel slaapruimte, wat een luxe! Bijna alle letters van het alfabet heb ik proberen te vormen met mijn lichaam. T, X, L, K, Y, C, F, A (de laatste zou ik niemand aanraden..). Dus afleiding genoeg om niet in slaap te vallen...

Jeugdsentiment, mijn laatste redmiddel: Knuffels. Dit hielp vroeger ook altijd bij slaperig worden. Na heel wat geklets blijken mijn knuffels doofstom te zijn geworden, dat is balen! Ze zijn vast te oud. En nog steeds voel ik geen tikkeltje slaapvermogen in mijn lichaam!

Nu heb ik mij drie keer opgerold in onze twee persoonsdeken, de twee kussens in mijn armen gesloten. Vervolgens heb ik mijn hoofd in het midden van het bed tussen de twee kussens gelegd, om daarna aan de andere kant van het bed uit te komen. TADAA, daar lig ik dan op DE kant die normaal bezet is. Heerlijk! Tenminste dat dacht ik heel even. Nu heb ik het warm...Miss Cold Feet bestaat nu ineens niet meer. Een bed oppervlak goed benutten is een behoorlijke taak, dit heb ik echt onderschat. PFFFF...

Ik snap er echt niks meer van. Mis ik nu echt het getouwtrek aan de deken, en dat moment wanneer hij wint en ik met een koude rug lig? Dat geduw en getrek om vervolgens te eindigen in een verstikkende situatie, omdat hij in zijn slaap over mij heen probeert te rollen? Ohja, en vergeet niet (dit zeg ik nu hard op tegen mijzelf) die elleboog die minstens 1 keer per nacht op je neus valt.

Slaap, oh slaap waar ben je nu, wanneer wij even een momentje alleen kunnen zijn. Ik dacht dat wij vriendjes waren en een sterke liefdesband hadden? Schijnbaar niet sterk genoeg...Schijnbaar, vind ik het fijn om meerdere keren per nacht herinnerd te worden aan mijn andere liefdesband. 'Die' liefdesband die nu in een vreemd land op één oor ligt, zonder mij. Bah bah, nu heb ik ook nog eens een zoetsappige blogpost geschreven! %$@^#&^$!!!  Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten