donderdag 6 november 2014

LIVE...diy
Hallo! Daar ben ik weer met een DIY. Borduren is helemaal hip. In de interieurbladen zie je kussens en schilderijen. In de mode zijn laarzen en jurkjes te zien van mooie wollige stoffen met borduursels. Toen ik deze laarzen zag dacht ik 'EUREKA!'. Al lang was ik op zoek naar betaalbare kelim boots. Zo Leuk en zo duur...dus werd ik weer uitgedaagd om een creatief alternatief te bedenken. Met deze nieuwe uitverkoop laarsjes van de V&D ging ik aan de slag...Ik ben zelfs aan het denken om in mijn andere schoenen kleine gaatjes te boren en verder te gaan met dit borduuravontuur! De foto's spreken voor zich, dus JOIN ME met je oude laarzen of met nieuwe V&D laarzen :). Ik ben nu echt klaar voor de winter! Xx Devereaux


TIP:    Ik had geen naald waar mijn dikke garen doorheen kon. Dus heb ik een eigen naadje   gemaakt. :)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten