vrijdag 18 juli 2014

LOVE...travel


Komende maand zal het rustig zijn op mijn blog. Waarom?! Ik ga op reis! :) Een geweldige reis staat ons te wachten naar Nieuw Zeeland en AustraliĆ«...dus zoals je begrijpt ben ik dan te druk met inspiratie opdoen, herinneringen ophalen en sociale bezigheden met vrienden en familie. Maar niet getreurd, ik neem mijn camera mee om jullie na mijn vakantie helemaal op de hoogte te brengen van mijn avonturen. We gaan zelfs een paar dagen doorbrengen op een onbewoond eiland. Het bovenstaande boekje neem ik mee, zo zal ik blog stukjes kunnen schrijven op een ouderwets stukje papier...op een eiland zonder wifi! Erg benieuwd hoe dat voelt...de 'wifiloosheid'. We shall see! Tot snel..mocht je ook nog een leuk uitstapje maken, wens ik je heel veel plezier! En als laatste een hele oude Chinese gezegde: Don't forget to make some pictures! ;) Xx Devereaux 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten