woensdag 13 november 2013

LOVE...kleding



De wintercollectie van vesten is EINDELIJK af en hij is ook nog eens gefotografeerd! Hier een kleine onthulling van het resultaat van de fotoshoot. Ik ben echt super trots en op de modellen, visagist en fotografe. Wat hebben zij hard gewerkt, terwijl ik als een kip zonder kop rondjes rende. Jaja, ik vond het behoorlijk spannend. Want stel je voor dat ik toch iets over het hoofd had gezien, bijvoorbeeld dat een normaal mens 3 armen heeft in plaats van 2! Herken je dat? Je bent zo nerveus dat je zelfs over de normaalste zaken gaat twijfelen. Maar de dames hebben mij goed opgevangen en professionele zorg verleend, waarna ik weer tot mezelf kwam en aanspreekbaar was. Thank God! 
Wil je meer werk zien van deze talentvolle fotografe? Ga dan naar haar site. Echt een aanrader. 
     En  mocht je nog een visagist/model zoeken, ik weet nog een hele goede ;). Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten