woensdag 20 november 2013

LAUGH...
Gelukje nummer 56! Perfecte baksels. Klopt toch als je de foto's bekijkt? Ohja..jullie kunnen  de smaak niet zien hè? ;) Chocoladetaart, abrikozentaart en luchtige cake..allemaal gemaakt door talentvolle thuis bakkers. Even een applaus voor Bianca en Arjan! Ik ben altijd onder de indruk als mensen zo goed kunnen bakken. Ik ben zelf een persoon waar het bakken niet zo werkt. Het eten ervan werkt wel, dat heel goed zelfs! Maar bakken dat is iets wat je kunt of niet kunt. Je hebt struktuur nodig en orde. Iets wat mijn keuken tijdens mijn aanwezigheid totaal niet reflecteerd. Als je het woord chaos niet kent, dan ben je welkom tijdens mijn bakkunsten. Bakken is goed voorbereiden, tijd nemen en vooral niet afwijken van het recept! Een standaard fout die ik maak heeft met bloem te maken. En nu denk jij natuurlijk; 'De verkeerde verhouding tegenover het eitje, boter of water.'. Maar, nee, dat is al een stap te ver! ;) Ik gooi de bloem in een snel razende keukenmachine, ALTIJD! En poefff, de hele keuken wordt wit inclusief mijzelf. Ooit eens meegemaakt? Nee, ik houd het bij eten. En ik heb zelfs een noodplan als die lieve man van mij niet in de buurt is. Het roze Bekkerieke! Klik hier, het is zeker een kijkje waard! Ze is een kennisje van mij, die haar talenten heeft verwerkt in een bedrijf vol lekkers! Het speeksel loopt mij in de mond als ik aan haar denk..beetje eng niet?! Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten