woensdag 27 februari 2013

  LAUGH...
Geluk-zit-in-een-klein-hoekje nummer 3. Ken je het gevoel dat je even wil ontsnappen aan de realiteit? Dit is een foto waarbij het mij heel even is gelukt! Daar stond ik met bevroren vingers en steenkoude oren te genieten van de ondergaande zon..even niet denken aan de terugweg/fiets/kou/berg op..maar gewoon even ontsnappen en genieten :)....Okee, okee! Laten we niet te mooi en zoetsappig eindigen...het geluksmomentje duurde 5 seconden en ik stond daar minimaal 5 minuten! Want de touch screen camera op mijn gsm werkt niet met hele koude vingers, dus heb ik de foto uiteindelijk gemaakt met mijn neus. ( Mijn hoofd had ik wel zorgvuldig ingepakt, zo goed dat een mummie jaloers zou zijn :D) Herken je dit probleem?! En hoe los jij het dan op? xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten