woensdag 10 juni 2015

LOVE...bruiloft
Vandaag mag ik met jullie de eerste bruiloft van het seizoen delen! Dit lief setje heeft een tijdje geleden elkaar het ja-woord gegeven. Samen met de foto's geef ik jullie een kort verslagje van de dag, uit de ogen van een fotograaf. :)
 Vol spanning stond iedereen te wachten op het bruidspaar. In het voorbij lopen overhoorde ik de discussies over de aankomstrichting van de trouwauto. Niemand wilde de eerste glimp van het bruidspaar missen! Ondertussen ben ik tussen de takken van de struiken gekropen om wat 'gluur' foto's te maken. Een paar uur later kwam ik erachter dat ik tussen alle opgedofte gasten als een kleine bosnimf had rondgelopen. Met aarde op mijn kleren en takjes in mijn haren, achja, ik heb er een thema bruiloft van gemaakt ;). 
Het was een prachtige trouwlocatie in een kapelletje in Meersen. Blauw en paars kwamen steeds terug in kleding en zelfs in de deuren. Daar heb ik dankbaar gebruik gemaakt.
 Hoe lief is dit?! Allemaal mini-volwassenen op een rijtje, ze stonden klaar voor hun fotomomentje.

Het bruidspaar kijkt helemaal happy, terwijl haar bruidsboeket even als een echt fotomodel poseert. :) Jaja, bloemen hebben ook aandacht nodig. ;)


Het mooiste vind ik; die momenten vastleggen waar een gevoel en verhaal naar voren komt. Blikken kunnen zoveel vertellen!
Even een dramatisch momentje. Het zoontje verloor zijn felbegeerde ballon. Zijn zusje greep hem meteen vast om te troosten, terwijl ze samen naar boven keken. Echte liefde. Kan jij ook zo'n moment nog herinneren toen je klein was....dat was echt intens verdriet.

De kids hadden van papa en mama een cadeau gekregen. Deze knuffels kwamen te voorschijn uit de verpakking. Wat leuk! Daar moest op gekust worden!


Van al dat poseren word je wel moe zeg! Maar helaas, de rust was snel weer weg toen die rare fotografe op de grond ging liggen. Terwijl mama en papa naar de andere kant van het veld renden. Tja, papa en mama hebben elke hoek van het park 'kussend' gezien, haha. Bedankt lief bruidspaar en Co voor deze kans om betrokken te zijn op jullie mooie dag. Ik heb ervan genoten. Xx Devereaux


Geen opmerkingen:

Een reactie posten