woensdag 15 april 2015

LOVE...schilderend schrijven
Een droom, een poging, een verhaal. Vorige week wilde ik jullie dit al laten zien. Maar door een griepje en een kritische blik was het wachten geblazen. Al als klein meisje vond ik het leuk om verhaaltjes te schrijven. Al een paar jaar staat er "kinderboek schrijven" op mijn nieuwe jaarlijkse uitdagingen/voornemens lijstje. Nu is het het geval, dat een paar vrienden om mij heen gewoon begonnen zijn met het schrijven van een boek. Ze zijn GEWOON begonnen! Geen moeilijke voornemens, voorwaarden of verwachtingen, gewoon schrijven en kijken waar het schip strand. Bedankt voor jullie inspiratie vrienden! (Yes, I'm talking to you ;) ) Ik heb nu ook de stoute schoenen aangetrokken om in ieder geval 1 verhaaltje te schrijven...hiermee heb ik al een stukje van mijn goede voornemens gehaald voor dit jaar :). 

Het verhaaltje is voor ouderen en voor hun kids geschikt. Je kunt het lekker voorlezen en daarna op je boekenplank zetten als herinnering! Want ik heb een bijlage toegevoegd om uit te printen. Het verhaal zette mij in ieder geval aan het denken. Hoeveel invloed hebben mijn emoties op de ander? En hoe gaat de ander om met de gevolgen? Ik hoop dat jullie er leesplezier aan hebben! Xx Devereaux






1 opmerking: