woensdag 11 maart 2015

LOVE...photoshoot
Het photoshoot seizoen is weer begonnen! We kunnen weer naar buiten zonder sjaal, en als het zonnetje schijnt kan de jas zelfs uit. Heerlijk. Deze shoot wil ik graag met jullie delen! De grote neef met zijn kleinere neefje en nichtje gingen samen op de foto. Oma werd verrast met een leuk kiekje van haar kleinkinderen voor haar verjaardag. De kleintjes waren lekker ondeugend en hun grote neef heeft zijn best gedaan om de shoot zo rustig mogelijk te laten verlopen. Wat hebben wij ( de ouders, neef en ik ) hard moeten lachen om hun streken. En dat kan je gelukkig op de foto's terugzien. Het was weer een leuke job! Op het einde wilde de kleine neef en nicht nog niet stoppen, teleurgesteld keken zij mij aan toen ik mijn camera had uitgezet. Ik kon de teleurgestelde blikken niet weerstaan, en vroeg of ze nog heel even zelf wilde fotograferen. Tot slot zijn we verder gegaan met spelen en nu mochten zij foto's maken van mij. En uiteraard, ik van hun. :) Bedankt lieve ouders en fotomodellen voor deze shoot! Xx Devereaux ps: Mocht je van jezelf, je gezin of vrienden ook nog een fotoreportage willen, neem dan contact op via info@devereaux-noma.nl








Geen opmerkingen:

Een reactie posten