dinsdag 22 april 2014

LIVE…diy
Een paar weken terug heb ik de aankleding van een bruiloft mogen doen. Het was een hele uitdaging, omdat de ruimte / kerk die deze versiering kreeg erg veel op een zolder lijkt. De rode bakstenen en het donkere hout nemen je terug in de tijd. En dan wil je graag de versiering van deze tijd  toepassen zonder dat het 'truttig' of 'misplaatst' is. Ik heb ervoor gekozen om alle versiering te centreren en als achtergrond een wit doek te gebruiken. Ik heb van te voren de Ikea, Action onveilig gemaakt. Daar heb ik losse staanders van een stellingkast gekocht, bloemen, lampionnen, stof, karton en wc-papier! Ohja..en gratis stalen van laminaat. Ik heb de stalen aan elke stoel gehangen met een kerk stempel erop.  En ik kon het natuurlijk niet laten om ook nog tussen de versiering deze bestempelde stalen te hangen. De staanders van de stellingkast heb ik omwikkeld met doeken, zodat het meer op een ladder leek. Zo kon ik ook versieringen daar aan bevestigen. Want dat is altijd een terugkomend probleem bij tijdelijke aankleding; het mag geen sporen (zoals spijkers en schroeven) achterlaten.  De kleuren van de bruiloft waren ongewoon, maar erg leuk! Wit, oranje en vintage beige / bruin. Waarom oranje? Tja..Boys and toys…De auto was in de maanden voor de bruiloft flink opgeknapt en gehuld in een stralend oranje! Wie wil nou niet in zo'n zonnetje rondrijden?  Heb jij nog een feestje aan te kleden binnenkort? Hoe pak jij dit dan aan? Xx Devereaux ps: Ik zeg wel steeds 'ik' maar mijn lifetime partner-in-crime, de ergste creatieve schurk aller tijden….Mijn moeder! Was onderdeel van dit proces, net zoals mijn perfectionistische man en mijn lieve broer. Zij hebben zeker de puntjes op de 'i' hebben gezet. :) (Tja..ik heb altijd de neiging om bij dit soort projecten er een soort van groepstherapie van te maken, haha…en iedereen doet mee of ze willen of niet ;) ) 











3 opmerkingen:

  1. Dev, het zag er echt super uit! !! Maar nu op de foto's zie ik echt alle details. Echt leuk petje af

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zag laatst dat iemand al zijn bruiloft spullen in een grote soort van magazijnstelling bewaart. Was een hele lieve gedachte dat zij koestert

    BeantwoordenVerwijderen