woensdag 15 januari 2014

LAUGH...



Geluk-zit-in-een-klein-hoekje nummer 60! Multitasking to the limit! Soms heb je van die dagen, alles loopt door elkaar en je hebt het ontzettend druk. Dan komt dan komt het ' multitasken' heel goed uit. Afgelopen zaterdag was zo'n dag. Werken, feestje en logeerpartij. Voor het feestje had ik beloofd iets lekkers te maken. Natuurlijk lag in mijn koelkast alleen nog een eenzame / uitgedroogde courgette. Dus op de terugweg van mijn werk even langs de winkel en…Omdat ik ontzettende honger had en de chipszak bovenaan in de boodschappen tas lag, kreeg ik een super idee! Eten en fietsen!  Alleen een foto maken, fietsen en eten was iets te hoog gegrepen, dus sorry voor de onscherpe foto! Vlak na deze foto had ik bijna een frontale botsing met de heg, jaja, evenwicht houden is een kunst. Maar goed. Thuis gekomen kon ik meteen aan de kook en alles liep op rolletjes. Tussendoor heb ik wat spullen in de weekendtas gegooid en tadaa! Ik was trots en klaar met mijn to do lijstje.

Multitasking is echt een aanrader, maar houdt er rekening mee dat het niet altijd zo heerlijk smooth kan verlopen. Want laten we eerlijk zijn, hebben wij niet allemaal weleens met de krullers in het haar naar een verbrande ovenschotel gekeken? Of zijn / haar tandvlees opengehaald tijdens het tandenpoetsen en aankleden? Maar laten we vooral ervan uit gaan dat deze superman krachten voornamelijk aanwezig zijn! Hier nog enkele voorbeelden van goede combinaties. Xx Devereaux
Stofzuigen en je verdwaalde sokken, oorbellen en speldjes zoeken!
 Naaien en televisie kijken, is zeker goed te doen!
Je tanden poetsen en aankleden.
Fietsen en eten! Op nummer #1.

PS: DIT IS HET LAATSTE GELUKJE! De volgende blogpost laat ik mijn favoriete gelukjes zien van het afgelopen jaar! Welke gelukjes staan jullie nog bij?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten