donderdag 26 september 2013

LOVE...kleding


Daar is "hij' dan weer, de herfst! Een seizoen waar kleurtjes deel uitmaken van het straatbeeld. Gevallen bladeren, af en toe een zonnestraal en vooral ook regen. Maar, wat is het moeilijk om op dit seizoen te kleden! Dan is  het koud en dan weer zonnig warm. Mijn oplossing is dan ook laagjes, heel veel laagjes...En ondertussen ben ik helemaal gevallen voor 48 tinten blauw...die dan per ongeluk mijn kast hebben gevonden. ;) Even juichen voor de uitverkoop!   



Heel even wil ik de nieuwe tas van de collectie Human / Nature, Bag / Dye,  onder jullie aandacht brengen. Please forgive me! Maar ik ben er zo blij mee! Ondertussen in 4 verschillende uitvoeringen, met hengsel,  te krijgen bij Stil geluk in Sittard. Deze tas is niet alleen handig als drager van je spullen, maar ook als masker of paraplu, zie foto. Grapje! Nu even serieus. Ik had al lange tijd zo'n tas in mijn gedachten, maar geen winkel die zoiets qua formaat en uitstraling had. Dus ging ik maar aan de slag...met een resultaat waar, in ieder geval ik, blij van wordt. Ooit had ik een tas die deze size had, deze heb ik helemaal dood gedragen. Op één of andere manier kan je binnen deze afmetingen veel kwijt, zonder uit te zien als een verzamelaar. Wat zit in mijn tas: Portemonnee privé, portemonnee zaak, zakdoeken, telefoon, pennen, notitieblok (Voor wereld veranderende ideeën en/of kinderlijke schetsen) en mijn  digitale camera (Is echt een 'ding voor Aziaten geloof ik?). Dus de tas van Mary Poppins is er niks bij! Volg je mij even niet? Kijk dan naar dit filmpje hier! :) De kapstok moet ik nog proberen te laten passen...    



Nee, ik ben niet een slechte imitatie van de kerstman op de bovenstaande foto. Ik doe mijn best om hier een bruggetje te maken naar de volgende serie blogposts. Een DIY over het opbergen en structureren van allerlei producten. Kan je al raden wat in deze blauwe zak zit? Xx Devereaux

1 opmerking: